Joost - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Groen Techniek - WaarBenJij.nu Joost - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Groen Techniek - WaarBenJij.nu

Joost

Door: Joost

Blijf op de hoogte en volg Groen

03 September 2019 | Vietnam, Hanoi

Vakantie.

Ik ben in augustus 17 dagen lang in Vietnam geweest. Met het vliegtuig duurde deze reis 17 uur. Samen met mijn vriendin Anoek heb ik deze dagen gereisd met een backpack. We hadden dan ook altijd al onze spullen in de tas, van kleding tot aan een klamboe voor muggen. Een zware tas van 17kg, maar het was heel goed te doen.
In het noorden zijn wij bbegonnen en zo zijn we langzaam naar het zuiden gereisd. We hebben gereisd met nachttreinen, bussen, taxi, fiets en zelfs met het vliegtuig. Zo groot is dan ook Vietnam.
We hebben veel gezien, waaronder koraal en vissen tijdens het snorkelen en ontzettend veel mooi natuur. Bergen op het land, maar ook rotspartijen in het water. Dit hebben we gezien omdat we op een cruiseschip hebben geslapen.
Het eten was ook wel erg lekker, dit was namelijk veel rijst en noodlesoep. Tussendoor hebben we ook nog pizza en friet gegeten, want soms waren we dat rijst wel even zat !

Lowlands
Eenmaal een week terug ben ik nog naar Lowlands festival geweest. Dit was 3 dagen slapen in een kleine tent, maar erg veel leuke artiesten gezien op dit muziekfestival. Ook muziek wat ik normaal niet luister. Een erg leuke sfeer dus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hanoi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 September 2019

vakantie maroesja

04 September 2019

Vakantie Kimo

04 September 2019

Vakantie Abdel

04 September 2019

Vakantie Hans

04 September 2019

Vakantie Willie
Groen

Sectorklas 2019 en 2020

Actief sinds 03 Sept. 2019
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 436

Voorgaande reizen:

03 September 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

Landen bezocht: