Vakantie 2019 - Reisverslag uit Sevenum, Nederland van Groen Techniek - WaarBenJij.nu Vakantie 2019 - Reisverslag uit Sevenum, Nederland van Groen Techniek - WaarBenJij.nu

Vakantie 2019

Door: Kenny

Blijf op de hoogte en volg Groen

04 September 2019 | Nederland, Sevenum

Vakantie 2019

Erm Drenthe:
Zaterdag 3 augustus ging ik naar Drenthe met me moeder stiefvader en me zusje.
Het dorpje heet erm.
En het park heet ermerstrand.
We zijn dagjes uit geweest we zijn naar het gevangenis museum geweest. We zijn naar Hellendoorn geweest en naar de stad Emmen en naar de bioscoop.
Op ermerstrand hebben we een eigenhuisje.









Ouddorp zeeland:

De tweede week van de vakantie ging
Ik naar een huisje in Ouddorp
Met me vriendin.
Daar ben ik wezen windsurfen.
Paar keer uiteten geweest en veel naar het strand geweest.






Karpervissen:

Ik ben ook een paar dagen wezen nachtvissen

Daar heb ik wat foto’s van

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sevenum

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 September 2019

vakantie maroesja

04 September 2019

Vakantie Kimo

04 September 2019

Vakantie Abdel

04 September 2019

Vakantie Hans

04 September 2019

Vakantie Willie
Groen

Sectorklas 2019 en 2020

Actief sinds 03 Sept. 2019
Verslag gelezen: 20
Totaal aantal bezoekers 446

Voorgaande reizen:

03 September 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

Landen bezocht: